onsdag 24 november 2010

Sista dagen

Idag är det sista dagen på min sjukskrivning. Jag tar det ganska lugnt fortfarande men ser fram emot några semesterdagar. Idag tänkte jag ta en promenad till jobbet för att göra den där beställningen av 2011s kalender, bara min kvar. Vädret är inte direkt bedårande med snöyra. Men frisk luft har väl ingen mått dåligt av förr så varför skulle jag vara den första. Man får klä sig efter vädret. Just nu dricker jag mitt förmiddags te med kanel, gott. Tänkte luncha med arbetskamraterna. Jag har ju redan matlådan klar i kylen så det är bara att komma ihåg att ta med den på promenaden, borde inte vara så svårt. Tänkte även ta en tur till Centrum (när jag ändå är i farten) och "shoppa", vilket inte är min favoritsyssla precis.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Man får väl hoppas att du inte glömde matlådan nu när du faktiskt skrev ner det också :) Kram!

Mitt i Livet sa...

Nej, jag glömde inte matlådan men jag glömde mina glasögon istället, tur att jag hade extra på jobbet, skulle ju shoppa och då måste man ju kunna läsa på prislapparna ;)

Skicka en kommentar