måndag 22 november 2010

Jobbet

Visst längtar jag tillbaka till jobbet men jag inser att jag inte är redo ännu. Tröttheten är fortfarande lite för stark, jag har ju fortfarande behov av att sova middag. Tur att jag valde att ta några semesterdagar i samband med sjukskrivningen, det känns som om jag var riktigt klok för en gångs skull. Efter besöket har jag fått några samtal från jobbet. Ett handlade om att jag måste beställa en kalender inför 2011 och ett handlade om lokala kurser i samband med slutbetyg. Jag lovade att komma förbi igen under veckan för att göra beställningen av kalendern och när det gäller de lokala kurserna så tog vi det per telefon med löfte om att återkomma om det blir fortsatta problem. Om två veckor är jag tillbaka på jobbet, förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar