fredag 1 oktober 2010

Barndomen 1956-1969

Hela familjen 1959
Jag föddes som sjätte barnet i en familj med åtta barn. Jag betraktar min barndom som lycklig trots vissa olyckliga omständigheter. Jag har så många goda minnen från min barndom men jag ska inte berätta om dem alla här och nu. Men som 6-åring var jag utsatt för sexuella övergrepp som jag förträngde under cirka 30 år. Som vuxen har jag bearbetat händelserna med bl a Rosenterapi samt KBT och anser nu att jag är fri. Under de första åren i skolan fann jag mitt intresse för dans, friidrott och bollspel. Jag var mycket aktiv och precis som alla andra, vanliga barn på den tiden, tillbringade vi mycket av vår tid utomhus.

Mina kostvanor under uppväxtåren ser jag som goda. Då jag inte hade några som helst problem med vikten samtidigt som jag var skapligt fyskiskt aktiv.

Passfoto 1958

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar