söndag 5 december 2010

Huvudvärk

Vaknade med huvudvärk! Men usch då! I morgon ska jag ju börja jobba igen. Jag får inte bli sjuk nu, det passar inte alls i mitt liv just nu. Efter frukost sov jag en god stund. Fick sedan meddelande om grötlunch hos en av mina döttrar. Åkte dit men allt blev försenat så vi fikade först. Jag drack julmust och kände lite av dumping i form av matthet. Så var det dags för gröten. Den var mycket god men jag har inte lärt mig ännu hur mycket som ska läggas upp på tallriken för det blev till att bara äta hälften annars hade jag blivit sjuk igen. Så var det dags för eftermiddagsfikat och då åt jag en prickig-korv macka. Dumping. Skön soffa att ligga och vila på tills det var dags att åka hem igen till nästa mål som gick alldeles utmärkt utan dumping. Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen så att jag kan gå till jobbet imorgon och vara frisk och så pigg jag bara kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar