söndag 26 december 2010

Annandag

Annandagen började med att jag vaknade tidigt. Åkte till kyrkan och deltog i julprogrammet genom att sjunga i kören. Vi sjöng tre sånger. Det blev ett vackert julbudskap! Minglade lite efteråt och sen åkte jag hem och sov lite middag. Åkte senare till min syster Nancy för att träffa, nästan, alla syskonen med familjer. Vi blev inte så många i år, bara 30 personer. Det blev knytis som vanligt och naturligtvis White Elephante (julklappslek). Ronald ringde från sitt nya hem i Jacksonville i Florida, USA. Telefonen vandrade mellan oss syskon. När turen kom till mig önskade vi varandra God Jul och så undrade han  bland annat när jag kommer och hälsar på. Jag måste nog planera in den resan framöver. Han berättade att de också firade en vit jul men att det var vit sand istället för snö (hahaha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar