måndag 21 november 2011

Mandag 21/11

+20 grader, 8.14 am och bara lite slojmoln
Ronald jobbar och jag ska roa mig sjalv med att inspektera omradet, poolomradet ar stangt pa mandagar sa det far bli en redig promenad istallet.

+33 grader, 1.25 pm och fortfarande bara lite slojmoln
Ont i fotterna efter en laaang promenad, ca 4 timmar, i fel skor (att man inte lar sig). Tanker osokt pa Nordmans - Vandraren (klicka pa rubriken). Nu ska jag bara vila mig inomhus eller under tak utomhus sa inte det blir for mycket sol.

Solen star rakt over mig men anda under

+34 grader, 3.12 pm och nu har skolbussarna kort hem alla barnen.

+28 grader, 5.20 pm och solen har snart gatt ner vid horisonten. Har gatt och nynnat pa "A Place in the Sun"

+22 grader 9.50 pm och svart som natta. Har varit vid St Augustine Outlet, i kvall, med Ronald. 

Pa vag hem stannade vi bara for att fotografera detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar