tisdag 12 juli 2011

Vecka 36

-37 kg
Jaha, jag har gått ner 37 kg nu då jag går in i 36:e veckan efter operationen. Det har gått över förväntan. Jag har hört att några i min omgivning som också har gjort samma typ av operation inte är lika nöjda som jag. Jag lider med dem, verkligen. 

Detta är det bästa jag har gjort sedan jag passerade 50 års strecket. Varför? Därför att detta kommer att bli bestående. Det är så roligt att gå i affärer, att titta på kläder i normala storlekar vilket ger ett större utbud. Jag har minskat från storlek 54-56 till 40-42. Senast jag hade den storleken är närmare 30 år sedan. Om jag stannar här är jag nöjd men går jag ner till 38-40 är jag ännu mer nöjd. Det är den storleken som jag hade innan jag började gå upp i vikt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar