tisdag 5 juli 2011

Vecka 35

-36,5 kg.

Dansar med min far på
Michael och Cissis bröllop,
december 2005

Minns att jag på den tiden hade jag gått ner 20 kg men de gick jag snart upp pga olika omständigheter. Det är så skönt att inga omständigheter i framtiden ska ha samma inverkan på mig. Många har undrat om jag är nöjd med min viktnedgång och jag kan ärligt svara att "JA, det är jag! Och det är det bästa som jag gjort sedan jag fyllde 50 år". Vem kunde ana att jag som idag skulle känna igen mig själv mer och mer för var dag som går? Visst ser jag att jag har åldrats men det har jag inga problem med. Livet har gett mig många erfarenheter båda goda och mindre goda. Och detta är en av de goda erfarenheterna. Men inte alltid mår jag 100% bra och det beror oftast på att jag slarvat med mängden mat eller hur snabbt jag ätit. Lätt att eliminera kan man ju säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar