söndag 9 januari 2011

Dumping?

I natt hade jag en märklig upplevelse. Jag gick och lade mig för att sova, löste lite korsord, som jag brukar. Men jag hade svårt att somna. När jag väl somnat vaknade jag av en konstig känsla. Jag var oerhört törstig så jag gick ner för att ta lite av morotssaften som jag gjort tidigare under dagen (fick en råsaftcentrifug i julklapp). I trappan på vägen ner kände jag skakningarna. Var detta en form av dumping? Hade jag slarvat med maten under dagen? Hm... Jag är glad att jag vaknade. Det var gott med morotssaft. Men nu var det svårare att somna. Men till slut somnade jag i alla fall. Men då var klockan över 2. I dag har jag inte haft några känningar annat än att jag har många muskler i kroppen som inte har använts på länge. Det tar på en gammal kropp att lägga golv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar