torsdag 7 november 2013

Ringde till sköterskemottagningen enligt avtal. Det ser ut som att dränet på höger sida är klart. Medan det på vänster sida fortfarande är ganska flödigt. Fick först en tid kl.9.30 men fick ringa tillbaka och ändra den då jag inte hade fler resor på sjukresekortet. Ringde receptionen och de fyllde på resor. Har nu fått en ny tid till kl. 15 idag.

Taxin hämtade mig strax efter 14, idag fick jag samåka med en som skulle till Huddingesjukhus. Vidare till Sabbatsberg. Så drogs det högra dränet. Det vänstra får sitta kvar över helgen. Har fått en ny tid till måndag kl.13.45. Taxin skulle hämta mig kl.16.30 men var lite försenad. Eftersom det var mitt i rusningen så tog det precis en timma att komma hem. Ångrade att jag inte stoppade ner tuggummi i fickan. Fick lite åksjuka men det gick över efter att jag ätit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar